Det är fint om natten.

image14



Oja. Verkligen. Inga skavanker syns. Bara luddigt. Suddiga kanter.

Och jag borde ta ut mina dagslinser och sova. Sova en lång natt.
Det har jag inte gjort på ett tag. Borde ställa om dygnet.
Om två veckor. Ja. Exakt om två veckor flyttar jag in på mitt delade rum i Göteborg.

Konstigt.

Helt plötsligt ska jag klara mig själv. Tror iofs att det kommer gå bra.
Men ändå finns det, djupt där inne. Ängslan. Tvivel.

Det hör väl till antar jag. Jag är cool. Säger Agnes-Indra.
Och det tror jag på. När hon säger det.






Jag blev upplyft idag.
Såg Prideparaden passera två gånger. Kungsan och Hornsgatan.
Det strömmade så mycket värme. Så mycket lycka.


Så mycket kärlek.
Så otroligt mycket kärlek.

Helt underbart.

Stockholm borde ha så mycket kärlek varje dag. Det skulle den må bra av.


Kommentarer
Postat av: Liv

Jaa.. två veckor sedan är du där nere.. lyllos, fast jag har rätt kul i hälsingland nu. Spelar teater o lajvar :D
Pride.. vill också se.. men men. Nästa år kanske :)

2007-08-05 @ 20:00:19
URL: http://lifedeath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0