Missing the sweet memories

Är det fel att sakna det förgångna? Det är ju nu man uppskattar saker som varit. Inte när man är mitt uppe i det. För det mesta. Jag älskar att tänka på det som hänt. De fina minnerna alltså. Det som varit jobbigt är jag ju inte så inställd till.


Men är det fel att sakna? Är det fel att vilja ha tillbaka en viss tid i sitt liv? För att kanske kunna ändra, gjort saker lite annorlunda? Är det fel?

Jag saknar mycket. Jag ångrar att jag inte gjorde mer för en viss person. Kunde ha ansträngt mig mer.

Men som sagt. Det som är gjort är gjort och går inte att ändra.



Du fattas mig, fatta det.


Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Klart man måste få sakna saker. Det är ju så man kan bearbeta att det gör lite ont. Om man kan få göra om det till nånting fint istället. Till ett vackert minne, och en varm saknad.



Sluta inte sakna.

2009-09-11 @ 07:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0