Ett sånt där litet ångestinlägg blandat med lite visdom.

Mm. Jaa. Mhm. Okej.

Ja, min dag har inte varit den bästa.
Sovit dåligt två nätter i rad.
Har inte kunnat somna.
Det är verkligen svinigt.
Blev på dåligt humör redan när jag cyklade till jobbet - i regn och blåst.
Usch.

Och sen blev jag arg.. Bara gick runt och var arg.
Var dessutom stressad över om jag skulle hinna göra klart allt jag skulle göra innan jag slutade.
Ja, jag hann.

och nu har jag varit hemma ett tag.
har ont i magen efter att jag ätit mat.


Ja, alltså mitt liv går ju på, men det är något som saknas mig hela tiden.
Det ligger och gnager någonstans i magen hela tiden, dygnet runt.
Det är som en liten ledsen boll.
Jag tror jag har den för att jag gjort vissa val senaste tiden som jag egentligen inte vill välja,
men är tvungen för att jag ska bli bättre och må bra på lång sikt.
Det är iallafall vad jag tror.
Jag är egentligen inte säker på någonting.
Usch.. har sån ångest att jag bara vill kräkas.

Jag tål inte att hamna i såna här situationer. Hatar det.
Jag vill inte.
Mår illa.

Det är skönt att skolan börjar snart igen.
Då kanske tomrummet fylls till kanske 95 % iaf.
Det värsta jag vet är att förlora någon.
Men som sagt.
Vissa saker är nödvändiga.
Och jag kan faktiskt inte veta just nu om jag i stunden gör rätt.
Det kan jag bara veta om ett tag.

ååh. dööö.
Jag mår illa och ryser i hela kroppen.
kall är jag också.
aja.




En grej. Man ska alltid vara ärlig. Ja. Ärlighet varar längst heter det ju.
Ja, och det känner jag starkt för.





Be true, and you'll find your way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0