Sommarnatten är härlig.

Jag sitter här nu.
Jag borde faktiskt sova.
Och egentligen längtar jag till att få lägga mig.

Sov för övrigt länge idag.. vaknade runt halv två, och sen har dagen swischat förbi,
och så tittade jag och Marika på den nygjorda första Batmanfilmen (vars tvåa nu går på
bio som jag kommer att se i veckan).
Skitbra var den tycker jag!
Så jag ser fram emot tvåan.

Annars känns det väldigt bra med att jag nu möter sista jobbveckan.
Lite sorgligt också måste jag faktiskt erkänna.
Hah, kommer liksom sakna att skura toaletterna,
irritationen att någon skräpar ner just när man precis har städat där,
alla kontoren med sin personliga touch, ja.
Faktiskt.
Även om det är också är grymt skönt.
Men kanske inte så konstigt,
eftersom jag tillbringat 7 veckor här i Karlstad när jag är klar.
Det är ett tag.
Och oj vad fort det faktiskt har gått!
Helt otroligt.

Åh, vad jag längtar till Wendelsberg.
Men ska bli kul med en Stockholmsvisit däremellan, och jobbet på Dramaten helgen innan i börjar.
Det är en körfestival för sceniska körer (bl a kören "Amanda" från Göteborg kommer att vara med),
och jag ska vara en sån där som går runt och ser trevlig ut och tar hand om körerna,
hjälper dem bakom scen, leder dem dit de ska osv.
Det ska verkligen bli jättekul!


Och att bara få vandra runt bakom scenen på Dramaten är ju en upplevelse i sig :)


Nu ska en Disa sova.
Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0