Wendelsberg - Mitt hem. Min fristad.

Då har jag snart gått en vecka i skolan - och STORTRIVS. Även det här året! ;)
Det känns som att de som är kvar i vår klass är riktigt motiverade.
Och det blir en skön känsla i gruppen.
Vi har jätteintressanta lektioner i konfliktimprovisation, och det är verkligen jättespännande.
Och lärorikt.

Nya dansläraren är jättemysig och det känns bra med dansen, bara det att jag fått större lår..
beror antagligen på min cykling nu i somras.. hmm..
Vi har en jätterolig dansuppvärmning, det är liksom koreografier, en dansig uppvärmning helt enkelt.
Och en del i uppvärmning är till en Queen-låt.
Texten går nåt i stil med "You can't stop me 'cause I'm going to have a great time".. eller nåt, jag kommer inte ihåg helt exakt. Men den är svår att INTE vara glad till! :)

Och barngruppen är nästan fixad! Det känns skönt :)

Det känns som att detta är min fristad.
Min själ finner ett lugn och en glädje här.
Åh, vad jag älskar Wendelsberg.

Ska nog gå och umgås med folket nu. PUSS

Kommentarer
Postat av: Erika

"Don´t stop me now cause I´m having such a good time, I´m having a ball, don´t stop me now, if you wanna have a good time, just give me a call"



Aaa Älskar Queen :D:D:D

Å den låten mkt mkt mkt!

2008-08-22 @ 16:54:32
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0