Jullov

Jullovet har börjat, och det känns väldigt, väldigt skönt! 
Det är mycket välbehövligt.

Det har varit en fin hösttermin. Jag har lärt känna så många fina människor, och det känns
som att det är en bra stämmning på skolan.
Jag trivs verkligen, även om det varit lite kämpigt nu på slutet med allt vad Revy heter.
Nu är iaf affischen tryckt och kommer att sättas upp på spårvagnarna, så håll ögonen öppna! :)

Jag tycker det ska bli enormt skönt att få åka hem till mamma och pappa imorgon kväll.
Ska hem till Eva på lite julmys ikväll, med några mysiga människor. 

Drömde en rätt fin dröm inatt. Känner att det klingar kvar lite i kroppen, vilket gör mig gott.
Om en timme ska jag tvätta, och så blir det städning och packning.
Skönt att ha god tid på sig att packa, så jag får med mig allt viktigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0