Celebrating the last day of...

Vaknade med en rejäl dunkande spänningshuvudvärk idag.. Så det blev inget jobb idag.
Men min familj och släkt kommer att fira mig idag, även om jag fyller år imorgon, så det gör egentligen ingenting att jag
är hemma idag. hah, blir lite som att vi firar min sista dag som tonåring..
Dock känns det bättre nu.

Jag drömde att jag åkte massa båt och så var jag i Californien, iklädd röda pyjamasbyxor i kinesiskt tyg.
Jättekonstigt.. sen var det en som kliade mig på ryggen.
STRANGE. Det är sant, jag säger dig.


Jaja.. min sista dag som tonåring.. what to do?

Kommentarer
Postat av: hej

idag är din fördelsdag. Den dagen per år man har lite mer fördelar än andra och är lite mer speciell. Grattis

2008-07-16 @ 08:41:04
Postat av: Dice

Jag ser det inte som en jäkla fördelsdag. Jag älskar min födelsedag och har alltid gjort det och kommer alltid att göra det. Det handlar inte om att det är en krystad dag när en person ska vara "speciell".. man firar den bara. Och det som är fint är ju att alla firas vid sina födelsedag. Dessutom är jag mycket nöjd över att äntligen blivit 20, för nu slipper jag tänka att jag inte får göra det och det. Så det så. Så förstör inte min födelsedag genom att kalla den "fördelsdag". Det är knäppt.

2008-07-17 @ 18:45:10
URL: http://kvarteretdisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0