In the middle of chaos and disaster.

None


Jag undrar om det är okej att vara en dålig människa ibland?
Jag känner mig som det just nu och det sätter sig som en stor knut i magen.
Eller så har jag bara en down. Eller?

Jag känner mig så förvirrad och fullproppad av både tankar och känslor.
Det känns nästan som att jag vill spy.
Jag orkar inte. Jag orkar inte engagera mig längre i något känsloguck överhuvudtaget.
Jag önskar att allt vore lite mindre komplicerat. Ja.

Och så har jag inte boendet till hösten klart heller och det är ett mycket stressande moment som upptar mitt huvud och min energi.. inte konstigt att jag har magkatarr.
Får hoppas att tabletterna fungerar på den. Annars blir det inge kul..

Ska till en sjukgymnast på måndag. Då ska jag få lite hjälp med nacken.. och sen kan jag nog kolla upp att det inte är något dumt i huvudet med mina axlar. Dom är dumma i huvudet.
I helgen åker jag ut i Värmlandsskogarna och tar igen mig lite.
Själen måste få vila lite efter allt ståhej.
Och kroppen med.

Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0