Roskilde, here I come (snart..)!!!

Ja, imorgon kl 15.59 åker jag tåg mot Danmark.. med en 9 timmars resa:

Först tåg till Öxnered (?), sen buss till Göteborg, vänta i 20 min, sen tåg till Köpenhamn, köpa pendeltågsbiljett till Roskilde (jag ska klara mig själv i Köpenhamn.. :S ), åka pendeltåg till Roskilde, bli mött av bror, åka buss till festivalområdet.
Framme vid 1 tror jag..

Ojojoj. En lång resa. Men rätt skönt. Jag tycker om att resa.
Ska jobba på dagen, ungefär 6-12, sen drar jag hem och fixar det sista.
Ska verkligen bli skitkul. Jag som så länge velat åka på festival.
Och jag ska få se Judas Priest live ;)

Näe, maffigt värre.. Och på söndag kommer jag hem vid 22, och ska upp 4.45 måndag morgon..
Dö.
haha.
Jag fyller år snart. Och då är min familj här.

Puss och gnag, snart drar jag till vackra Danmark!! jaa!

Mej i tecknad form. Johans bild av mig. Den är söt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0