Sommardoft

Me and my mama :)

Idag har jag jobbat.
Det går väldigt smärtfritt nu.
Och så har jag ringt sjukgymnast också.. ska återkomma till dem senare, för jag kunde inte beställa tid till veckan jag börjar skolan, det är för tidigt än.
Konstigt att jag är så bra ute i tid.

När jag cyklade hem, var det soligt, och värmen bara fanns runtomkring mig när jag cyklade.
Och så kom det dofter av nyklippt gräs och soligt väder.
Jag fick ett sånt där sommarpirr i min mage och det kändes så skönt.
Det pirras inte så ofta i min mage längre. Men när jag tänker på att få börja skolan
igen - DÅ pirras det!! :D
Jag tycker det ska bli skönt att komma tillbaka till Göteborg nu.
Jag börjar känna mig redo för det.
Åh, vad jag saknar alla.
Åh, vad roligt det ska bli att min gamla klass kompis Totte ska börja i höst!
Åh, vad roligt allt ska bli.
I höst :)

Jag längtar.. åhå hå hå... åh så jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0