Sommaren som alltid stärker och gör en glad.

Det har varit fruktansvärt varmt idag.. säkert uppmot 30 grader.
Jag var helt död när jag kom hem.
Så egentligen borde jag börja tänka på att gå och lägga mig.

Ska på IKEA med Lisa imorgon! Weeei!
Sen ses vi nog inte förrän skolan börjar igen.. :(
men efter jobbet imorgon har jag bara två veckor kvar med jobbet.. 10 dagar.
Det ska bli skönt att sluta jobba. Men samtidigt har det, tro't eller ej, gett mig mycket.
Har fått tid för mig själv och samtidigt haft en massa att göra. Jag kommer nog att sakna det.
Och mina cykelturer till jobbet ruin 5.45 på morgonen.
Det är så fint då.
Solen ger ifrån sig ett sånt speciellt ljus då.
Och så hoppar det runt på läskiga kajor och söta småfåglar överallt.
Och allt är tyst.
Ja.
Och som pricken över i:et,
det doftar sommar.

Sommarmorgon.
Åh.
Underbart.

Har inte fått reda på grejen med lägenheten än.
Hyresvärden är seeeeg.
Jag vill veta nu så jag kan börja planera min återkomst i Göteborg.

Det känns så skönt att jag funderat ut på vad jag ska koncentrera mig på.
Umgänge och skolan.
Vänner.
Alltså.

Det har jag bestämt.
Och nu får vi se hur det går.
Rätt spännande om jag får säga det själv.
Ska bli underbart att se alla igen.
Skönt med ett nytt läsår.
Mm.


Godnatt världen.
Vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0