Livet är ett skit ibland och jag vill inte det.

Bajs.
Jag har inget liv idag och det är skit.
Och det måste jag väl få skriva i min egen blogg?

Men som sagt, allt går i vågor..
Jag var så peppad inför festivalen även om jag kände av lite halsont och hängighet.. tänkte så glatt att jag skulle ner på den festival no matter what. Men så händer det där med nacken, och så ger jag halvt upp igen.
Och dessutom är jag lite halvförkyld nu också, och allt börjar kännas skit igen.
Och jag behöver umgås.
Snälla. Umgås med mig. Hah.

Men seriöst, om det är någon som passerar Karlstad så hör av dig!
Det är alltid kul.

Sitter här men borde gå och köpa mjölk. borde röra på mig. Doktorn sa att jag skulle röra nacken hela tiden, och
det är en grej jag inte har gjort på några timmar nu..
Bajs.
Jag vill inte ha ont och jag vill inte vara sjuk. Jag vill ha icke-ont och jag vill vara frisk och glad!
Kan jag inte få vara det?

Jag är inte alls arg på den här bilden, även om det kanske ser ut så.. None None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0