En bra dag

Idag.
Idag steg jag upp ur sängen kl 4.50... det är inte okej att gå upp fyra och någonting.
Men det var mysigt faktiskt att börja 6. Och så har jag gått och stått hele daa så nu är jag
svinigt trött i mina ben och har ont på rumpan (skriver jag "i" kan det bli konstigt).

Såg Lisa på gångvägen åt det hållet jag skulle. Jag skjutsade henne en bit på vägen.
Det var mys!

Jag har kommit fram till (efter två dagars jobb) att mitt jobb är ett skönt jobb.
Jag har umgåtts med mig själv idag.
Det är skönt att ha en massa att göra, samtidigt som man kan vara för sig själv i lugn och ro.

Jag får vila från jobbiga känslor och tankar.
Och jag trivs i Karlstad.
Jag har fått låna en Monarkcykel av jobbet.
Jag gillar den.

Ikväll ska vi titta på gamla filmer som de filmat. Från typ mitten på 90-talet,
och min familj är ju med också.
Det är kul att titta på sånt.
Igår såg jag en filmsnutt från 1997, och då såg jag en 6-årig Felix som måste
ha varit en av världens sötaste ungar.

Nu ska jag göra annat.
Hej och puss, leverpastej.

P.s. Jag sov bra inatt. Det gladde mig. D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0