En dålig dag, som vi alla har ibland.

(AAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är så dum, ful, knäpp, idiotisk, äcklig, avskyvärd, äcklig, äcklig ÄCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jag förtjänar inte att vara bland människor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


Måste bara få ur mig lite frustration.
Ett sorgearbete är mycket lustigt.

Ibland är man förnuftig.
Ibland känner man sig stark.
Ibland känner man sig så svag att man inte vet vart man ska ta vägen.
Ibland är man arg.
Ibland är allt bara skit.
Ibland är allt mindre skit.
Ibland är allt okej.
Ibland vill man bara dö.

Jag har ingenting att göra idag.
Jag måste hitta på något.
Klarar inte av denna ensamhet som jag upplever just nu.
It's killing me, ya know what I'm sayin'?
Jag är dessutom ful i håret.

haha. Disa är så positiv idag!
Jag kan inte vara det jämt.
Det är jag inte heller iofs, men jag jobbar på det. I'm workin' on it.
Jag vill inte börja jobbaaa. Jag vill inte börja kl 6 varje morgon.
Jag vill inte. vill inte. vill INTE!

Jag skulle vilja kunna flyga.
Lämna det här stället.
Lämna Sverige.
Lämna alla människor här i Sverige som jag känner.
Flyga iväg ut i världen.
Se mig omkring.
Uppeva någon slags underbart lugn över alla fina vyer jag ser.

Snälla, hjälp mig lära mig flyga.
Jag skulle bli så lycklig då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0