Klaria.

Ja, det är där jag jobbar.

Första dagen idag, och det gick bra.
Har bara fruktansvärt ont i min issuesnerv bara..
Ska försöka fixa lägenhet idag. Alltså, ringa runt lite.
Imorrn börjar jag kl 6. Det är tidigt.
Sen slutar jag 14.30.
Mina chefer är trevliga, jag gillarom.
Tror att jag kommer att palla det här. Hoppas det iaf.

Träffade Lisa lite också när jag slutat. Vi jobbar väldigt nära varann.


Jag kan inte somna på kvällarna. Det är så jobbigt.
Min hjärta gör liksom uppror och dunkar så hårt att jag känner mig stressad och kan inte varva ner.
Jag fattar inte varför.
Jag tänker väldigt mycket när jag ska sova, och jag vet väl att det antagligen beror på det.
Ända sen typ i mitten av april har jag fått jättesvårt att somna. Alltid det där hårt tickande hjärtat.
Som jag också hade i höstas.
Men där emellan har jag inte haft det, och det har varit så skönt.
Hur ska jag göra för att få tillbaka det lugnet? Kan ju inte vara så att det hänger på om jag sover själv eller inte.
uschamej, jag gillar inte att gå och lägga mig nuförtiden.
Gillar inte att vakna heller.
Mitt på dagen och typ nu känns bäst.

Men nu har jag iaf börjat jobba, och nu känns det skönt att jag tjänar pengar.

Inatt drömde jag att jag var på ett tivoli, iklädd en vit t-shirt, svarta trosor (som jag iofs sov i inatt) och converse.. hmm..
Konstigt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0