Midsommarafton

Midsommar.
Midsommarafton.
En midsommarnatts dröm.
Visa vid midsommar.

Har ätit på restaurang på Djurgården med mina föräldrar idag. Det var mysigt.

Nu är vi hemma igen och gör inget speciellt.
Jag känner mig lite splittrad.. Egentligen hade jag helst umgåtts med vänner nu..
Men det finns ingen i Stockholm som inte är upptagen..
Så jag känner mig lite ensam.. konstigt nog.
Jag behöver ett gäng att hänga med tror jag.
Och imorgon åker jag till Karlstad, i det fina Värmland, och det är ju iaf liite västkustkänsla där.
Nära iaf.
Jag trivs nog bättre på västkusten tror jag.
Bara det inte är något jobbigt i mitt liv liksom.

Usch, jag nyser med en sån kraft att jag får ont i ryggen och magmusklerna.
Jag tror att jag har någon förkylning på G.
Lagom tills jag ska börja jobba. Men man kan ju oftast jobba med förkylning, så det
ska nog gå bra.

Om mindre än en månad fyller jag år. Jag har önskat mig en cykel.
Jag vill verkligen ha en cykel. Särskilt om jag får tag i en lägenhet inne i stan (eller en bit utanför...)

Det ska bli skönt att sysselsätta sig ett tag nu framöver.
Jag pallar inte att vara sysslolös.
Och så är det ju så att jag kommer jobba 6-13.30, och då har jag ju i princip hela dagen kvar.
Om man är ledig brukar man ju ändå inte göra något förrän vid 14-snåret sådär.. så jag
har kommit fram till att det är bra. Väldigt bra.

Och så har jag nu köpt nya converse... Det är stl 39 på dem, men jag hade egentligen velat ha 39.5..
men det är ju inte säkert att de finns kvar så länge till så  jaa.. jag hoppas och ber att jag gjort ett
rätt beslut. De är iaf grymt fina.

          



Det är iallafall mycket vackert i Stockholm. Det tycker jag verkligen.
Synd att jag har så lite att göra här bara..



Hur som haver:



Glad midsommar på alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0