Riktigt obehagligt

Lade mig och sov en stund för några timmar sen och vaknade upp ur en jätteobehaglig mardröm.

Drömde att jag skulle hoppa fallskärm, och det gick bra, men när jag var på marken satt min
fallskärm av någon anledning fast i flygplanet och planet började flyga runt och gör loopar och kraschade i marken,
och vi sprang dit för att kolla hur det gick med dom på planet och

vips, så var vi uppe i luften igen och jag gick runt på planet, och i ett rum bedrevs undervisning, och så gick jag på en toalett som inte hade en riktig dörr märkte jag när jag var klar.
Då.
smög sig den otäcka, onda gängledaren på planet (vilka jobbade hemligt för att döda dem på planet och få planet att störta) och viskade i mitt öra: "Vet du varför jag vill döda dig?"
och så dök Tobias Brandin upp och gängledaren (som hade svart skinnjacka, och snaggat, blekt hår och jätteonda ögon) började piska honom, och så hade tobias sönder en fyrkantig stolpe, så att det bled en sån där vass ände.
OCh för att jag sa något, vilket jag inte kommer ihåg vad jag sa, så piskade han till mig flera gånger, och sedan satte han den här stolpen, med den trasiga vassa änden mot mitt huvud, och skulle precis slå in den i mitt huvud.

Då vaknade jag. Usch.
DEN VAR JÄTTEOBEHAGLIG!!!

Jag kommer fortfarande ihåg paniken över att han ville döda mig, och jag vet inte varför han ville det.

Jag tycker inte att det var kul att drömma så. Det gör väl ingen I guess.

Jaha.. har haft en väldigt intetsägande dag (förutom att jag hängt på centralen med emilia och mathias i ungefär 1 ½ timme).... ska snart äta. Sen vill jag nog titta på film.
Men imorgon vet jag att Jacob och Rita skulle vara i Sthlm igen. så då får vi hitta på något.

AAATJOOOO!
Jag tror att jag håller på att bli förkyld..


Well... that's all for today, folks!
Puss

Kommentarer
Postat av: tobias

WTF?? haha.. först drömmer du om du ligger i mitt knä och sen det här. Jag måste ge konstiga intryck på dig ;)

2008-06-16 @ 20:15:51
Postat av: Disa

Haha, jaa du tobias! Det är väl så.. Du har ett starkt inflytande på mig.. usch, du blev verkligen plågad! haha.. håhå jaja.

2008-06-16 @ 21:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0