This day, aargh!

Idag har varit en tung dag.
Jag somnade sent men somnade fort, tror jag.
Och hela dagen har varit tung och jobbig, för hela min kropp är helt slut.
Jag är helt slutkörd.
Och dessutom cyklade jag till och från jobbet.
Puh och pust!
haha, men en grej var ändå sjukt kul - jag andades in en fluga, eller något kryp.
Om någon sett tabbarna efter "A bugs' life", där den vandrande pinnen får ett småkryp i halsen..

"host host! Wait.. I think I swallowed a bug.."
(http://www.youtube.com/watch?v=6FqKTuOMHR8 1:28 min in på klippet)


Haha, det bränner lite i magen. För jag inbillar mig att krypet lever nere i min mage.




Men hur som helst märker jag ändå att man faktiskt klarar sig igenom såna här dagar också..
Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt. ska nog läsa lite pjäser.

Nu. Nu är jag så äcklig och ofräsch att jag ska ta en dusch.



(Denna bild togs förra sommaren, när jag inte gjorde något, men jag tyckte att den passar in)



None



Men ändå någonstans, mår min kropp bra. Bättre än den gjort på länge.




Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Vackra tänder. :-) Och väldigt smittsamt leende.

ler själv bara av att se dig

2009-09-11 @ 06:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0