SORRY

Disa är världens MEST patetiska människa.
Hon är fortfarande så förtvivlat kär i den där killen som varit hennes allt i 6 månader.
Hon älskar honom så jävla mycket att hon inte känner värde i något annat.


Ja, det är FEL att känna så.
Och JA, det är FEL att aldrig släppa honom.

Hon borde verkligen släppa honom nu, det har ju faktiskt gått en MÅNAD!, och vara den där coola tjejen som kan bli värsta bästa kompisen med sitt ex.
Hon BORDE vara så stört STARK och klara av allt i sitt liv.

Och JA, hon borde känna mening i allt annat som inte har med kärlek att göra.


MEN

Jag kan inte.


Jag förmår mig inte.
Jag orkar inte.
Jag kan inte vara den tjejen.

SORRY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0