Vintern är mörk, men inte värst.

Idag känns det som att jag inte har något vettigt att säga.
Är sjuk. Snorar som en fontän.
Konstigt uttryckt, jag vet.
Ska bege mig till Linköping ikväll. Kommer att vara där i helgen. Ska bli så kul.
Trots mitt sjuka jag.

Det har snöat lite.
Det gjorde mig lite glad.
Har saknat snön.

Det är verkligen en mörk tid det här..
Men man kan ju försöka göra det bästa av situationen.
Vira in sig själv i en varm filt. Tända ljus. Fundera över livets alla konstigheter över en kopp te.
Själv eller i sällskap med någon.
Det är faktiskt inte fy skam.
Vintern är ju inte bara mörk och kall.


Jag ska nog gå och packa lite i lugn och ro. sen ska jag nog också försöka få det lite fint i mitt rum,
så att jag inte möts av ett kaos när jag kommer tillbaka.

Snart är det första advent.
Hösten har swischat förbi.
Men jag gillar jul.
Och det är ju tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0