En fin.

Jag har börjat släppa loss lite nu.
Tänja på mina hårt hållna trådar och stängsel.
Och det känns berfriande.
Mycket befriande.

Och nu har jag höstlov dessutom, vilket är mycket härligt.
Har köpt ett par härliga baggy(stavas det så?)jeans och ett par mysiga mjukisbyxor.

mmmmm. mysigt.

Fredagen var helt sjukt kul. Ja. det var en lyckad kväll helt enkelt.
Fler utekvällar på Gretas tycker jag.

Igår improviserade vi några stycken i vardagsrummet. Jag gick därifrån kvart i tre, och de andra höll på till sju tror jag.
Helt störda, haha.
Ska umgås med dom ikväll också.
Det är inte så många på skolan nu, på mellangården är vi 4 pers.. scaary ;P

Nu ska jag välja film och se på den med Manne.. och kanske fler. Jag vet inte riktigt.

Iallafall. Jag mår relativt bra och livet går på.
Jag är inte kär i någon. Det är en konstig sak jag har kommit underfund med.
Men så är det. Och jävligt förvirrande och tomt känns det.

Men jag tror det är nyttigt.
Jag behöver vara jag, och bara jag. Nu.
Sen får vi hoppas på att den där vackra dagen kommer. Men just nu vill jag bara leva mitt liv.

Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0