Hej igen lidande

Jag är inte alls arg på den här bilden, även om det kanske ser ut så..

Okej. Idag har jag en jävla down. Men så måste det väl vara ibland också.
Bara att jag blir less på vissa grejer.
Ja, känner mig jävligt förvirrad för det där att jag hamnat i en situation jag knappt varit i.
Att inte vara kär i någon.

Det är jobbigt med det. Jag känner mig riktigt vilsen vissa stunder. Det blev så tomt. När jag blir kär i någon så fylls hela jag med det. Och knappt något annat får plats. Nu när jag kommit underfund med att jag inte är kär så har jag hela rummet för mig själv. Och hur ska jag fylla det?
Det är klart. Det är asskönt att inte behöva bry sig om någon annan. Att bara koncentrera sig på sig själv.
Det är jävligt nice.

Men jag får väl helt enkelt bara låta det vara såhär ett tag.
Maybe it is a thing which has to be done. (skriver man det så?)

Idag är jag trött och ledsen, vill bara gå och dö faktiskt.
Längtar tills imorgon då min underbaraste lillebror kommer och hälsar på!
Ska bli så kul.

Ska avsluta med en dikt jag skrev i somras. Den var så fin.


My dearest suffering

Sorry, my dearest one for this suffering.
But it just has to be done.

But one day,
when the sun rises,
I will say your name,
out loud,
and give you wings
so you can come to me
no matter where I am.

And then,
I will make a pair of wings for myself,
and we will fly all over the world.
Together.


Kommentarer
Postat av: manne

älska din dikt , just love it. och visst är det svårt med kärleken och veta vad man sen ska göra när den inte finns längre, det är liksom tomthål där... men du ska veta om du behöver prata så finns jag här för dig, jag är inte alltid en plåga// din hel-lovs vän manne

2008-11-06 @ 01:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0