Äntligen vänder det!



WOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Igår var jag hos familj som söker barnvakt.
Jag fick det!

Igår pratade jag med mamma som fått en vikarietjänst i Linköping.
Och hon kom då på att jag kunde vikariera för henne!

Och idag ringde rektorn för Roslagsskolan i Norrtälje och frågade om jag ville jobba hos dom!

Alltså. JAG SKA JOBBA SOM MUSIKLÄRARVIKARIE!
På HÖGSTADIET. haha, det trodde jag aldrig.
Men tjänsten är utannonserad och jag jobbar bara tills de hittar någon annan.
Om de inte gör det och jag inte kommit in på universitetet, så fick jag gärna söka jobbet!

HEEELT SJUUUKT!

Allt händer.
På en jäkla dag.
Min hjärna klarar inte av sånt här.

Jag börjar på måndag.
Det blir en snabb hemflyttning, ompackning och sen resa på lördag upp till Sthlm och sen hinna landa och ladda upp och förbereda mig inför måndagen. Ojojojoj.

Jaa. Till slut vänder det.
Förr eller senare.
Jag är så LÄTTAD.

Tack mamma. Tack Gud. Tack ALLA!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jaså! :D Vi va där tidigt o stod rätt långt fram, såg sen på bilder hur mkt folk det va bakåt, helt sjukt! Men märkte det när vi skulle ut ur folksamlingen också.... :p

2009-08-26 @ 07:11:38
URL: http://thewaytothestars.blogg.se/
Postat av: Peter Pan

Grattis och Grattis och Grattis igen! :-)



Och tack för titt och kommentar 'hemma hos mig'. ;-)



Är det för sent att säga lycka till med nya jobbet?



/Peter Pan

2009-09-04 @ 12:38:21
URL: http://blogg.passagen.se/mr.peter.pan/
Postat av: Disa

Nej! absolut inte! Tack så mycket! :)

2009-09-04 @ 23:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0