Livet i den nedre delen av samhällstegen.

Bah!
Imorgon ska jag till Socialkontoret och se om jag kan få lite pengar.
Det är fruktansvärt utblottande.
Jag vill inte alls.
Men det är det enda jag kan göra.
Suck.

Jag hoppas verkligen det vänder snart.
Jag vill inte ha det såhär längre.

Lägger upp en låttext. Har inte gjort någon melodi än men det kanske kommer.
Är inte så duktig på det.

I remember the day.
The first day I saw you.
And I remember I felt something special.
Something different.

You made me wanna laugh.
You made me wanna cry.
Even though I didn't know you I felt something special
Something different.

So darlin' take me in your arms
Show me the world through your eyes
and love me
to the end of time

You are that special one
that guy I wanna marry.
You make me feel complete
and truly loved for the first time.

So darlin', take me in your arms
and kiss me the way you always do
Look deep in my eyes
and talk to my heart.
Say you gonna love me
to the end of time.

Kommentarer
Postat av: Olga

Vem är den du älskar så mycket Dissis ? Pöss på kinden :)



2009-09-04 @ 00:25:04
Postat av: Disa

Ingen speciell. Det är mer drömmen om att ha någon att älska. Liksom.

PUSS

2009-09-04 @ 11:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0