Söderhamnsvistelse.

Har spenderat hela helgen hos min älskade kompis Carro i Söderhamn.
Har haft en jättemysig helg, innehållande nostalgi, dop, och en massa snö!
Har lite bilder från Söderhamn och Stråtjära!



GullCarro!



Stråtjära.



Carro visar upp vår gamla skola.
Klockren reklambild ;)



Stråtjära skola, årskurs 0-6.
Oj, vilken nostalgitripp!



Mysbild.



Skogs Kyrka



Carro and Dice :)



På väg hem från en vinkväll :)
Vi gjorde snöänglar!







Snö ÖVERALLT! haha.



En jättebra helg som sagt!
Nu ska jag och Carro titta på film!
Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: victoria

stråtjära? Hmm...där finns det ridläger, eller hur?

Har för mig att jag varit på islandshäst-ridläger där som 11-åring.. :)

2009-12-22 @ 20:57:12
URL: http://vicora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0