Don't write a letter.

Utan dig skulle dagens sinnesrörelser bara vara flagor från förr.



Denna dam är trött på att inget produktivt händer i hennes liv.
Kan man säga så?
Produktivt alltså.
Inget som gör att jag kan känna mening med min existens.
Inget jobb.
Är lika med.
Inga pengar.
Är lika med.
En sysslolös Disa som inte vet vad hon ska göra med sig själv.
Mycket trevligt... NOT.
Skitgrejer.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Imorgon ska jag simma.
Det är skönt som faen!

Ska nog styrketräna lite.
Och avsluta med spikmatta.
Mmmmmums!

Jobb inatt. Köra tidningar.
Yey!

Puss.

Kommentarer
Postat av: E

Mm.. Jag kan vara din spikmatta ;)



Nej, nu ska jag sluta skämta.

Pösspöss

2009-07-31 @ 11:38:46
Postat av: E

Och du ser inte ut som en kille!

2009-07-31 @ 11:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0