Festival, oh, härliga festival!


Jag må se ganska töntig ut, men jag gillar bilden iaf! :)


Helt underbar festival!
Efter en del spring i leran, hittade jag till slut min plats - i sjukvårdstältet.
Som sjukvårdare.
Ganska spännande iom att jag inte har någon sådan utbildning, men det finns ju så mycket man kan göra ändå, utan utbildning, som t ex att plåstra om, prata med, erbjuda en filt mm.

Och bland alla de banden så var det helt klart lite mera speciellt att se W.A.S.P, Dimmu Borgir, Chickenfoot, Edguy och Arch Enemy. :):):)

Sen var det ju också en grej - LERA.
Och jag hoppade på kryckor hela festivalen.
Men helt underbart när folk kom fram och beundrade mig lite halvt sådär för att jag var så tapper,
Leran var ju inte nådig alltså.
Torsdagen var värst.
Fredagen lite bättre.
Lördagen ännu bättre.
Men det märktes att jag var tillbaka i Norrland.
Inte alls så varmt.
Men det kanske det inte var i övriga landet heller, vad vet jag?

Men trots vädret så var det en jättehärlig stämning, folk var glada och pratsamma.

I början av torsdagskvällen undrade jag va fan jag gjorde där.
På lördagen var jag helt säker på att jag gjort rätt som åkt dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0