Another good day.

Nuså.
Kära vänner.
Här kommer första (mobilkamera-) bilderna på mina nya glasögon.

Se och njut (eller spy) ;)







Disa är klaaaad! :)

Jomen idag känns de mycket bättre än igår.
Jag vänjer mig :)

Annars så har jag kommit ett steg närmare i allt strul som inträffat på sistone så
det känns som att det kommer att lösa sig.

Och en konstig grej som hände igår:
Jag satt och pratade i telefon när jag ser hur en liten lapp singlar in genom brevinkastet.
"Jäkla reklamblad!" tänkte jag för mig själv.
När jag går fram ser jag att det är något handskrivet på det.
Såhär stod det:

"You Are very Beautiful
i Love u
My angle....
???"

Denna menade ju antagligen angel, men.
Lite skumt ändå.
Jag kan inte komma ihåg att jag träffat någon i huset mer än högst 2 ggr.
Därför är detta lite suspekt.
Kanske bara ett practical joke.

Jag lyssnade nu innan jag gick hemifrån  på Manhattan Transfer och blev jätteglad.
Så idag är ännu en sån där bra dag!
Det gläder mig mycket!


Kommentarer
Postat av: Din Angle ;)

Jävligt snygga brillor. Och en jävligt snygg Disa :D

2009-11-11 @ 14:49:33
URL: http://emilivilhelmina.blogg.se/
Postat av: victoria

snygga glasögon!

2009-11-11 @ 15:45:23
URL: http://vicora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0