Kära, regniga måndag.

Borde uppdatera mitt liv.
Men jag är så trött, så trött.

Ska försöka ändå:

- Har varit hos en teknisk ortopedi, blev väl mottagen där av en mysfarbror som egentligen gått i pension men som fortsätter jobba för att han vill. Han kan verkligen det han håller på med och berättade en massa roliga saker för mig. Fick lite den där känslan av att vara en liten flicka igen som lyssnar på sin morfar när han berättar spännande historier... :) Gick därifrån med en känsla av att det kommer lösa sig.

- Varit i Linköping och hade det mysigt!

- Har idag inhandlat ett par svarta vinterkängor för 1700 spänn. Ska ha med dem när jag åker till Tekniska Ortopedin imorgon för att hämta ut mina inlägg. Dom är fina och jag hoppas de funkar. Lite dyra, men det är ju ECCO för fan!

- Hittade också ett kuvert med pengar som min mor gav mig i julas, men som jag glömt bort att jag hade.
Så idag har jag varit på synundersökning och dessutom beställt ett par brunmelerade retrobrillor! :) ÄNTLIGEN!! 

Har alltså spenderat en rejäl summa idag, men det var det värt. Och det var mycket välbehövligt.


Och nu, med en liten molande huvudvärk (som jag haft hela dagen men förvärrades en aning efter synundersökningen), ska jag förbi Ica, och sen hemåt. Ev hänga lite med Helena, men jag känner mig lite för trött för att dra iväg igen, så det är om hon kommer och hälsar på mig. :)

Vi får se.

Känns rätt skönt.
Trots att det krånglade lite med sjukvården idag... men jag ska ta nya krafter imorgon.

Puss och hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0