Livet knallar faktiskt på.


Och saker händer.
Idag kom mitt sjukintyg genom brevinkastet.
Dessutom såg jag det stod att det skickats en remiss till neurolog.
Och en ny kallelse till infomötet på arbetsförmedlingen som jag missade.
SKÖNT. Då slapp jag åka dit idag.
Igår hjälpte jag Olga med hennes monologer, och OJ, vad kul det var!
Vad jag har saknat att jobba med sånt.
Titta, fundera, analysera, regissera.
Jag blev helt slut efter en knapp timmes repande.
Jättekul verkligen.

Och idag sov jag rätt länge när jag väl kom hem.
Sen åkte jag till Arbetsforum och sökte lite mer jobb.
Så nu har jag 8 sökta jobb, plus ett sjukintyg.
Det borde räcka för min ansökan den här månaden.
Det känns bra att vara på Arbetsforum.
Dom är så otroligt trevliga och vänliga där.
Man känner sig så välkommen.
Och vänlighet föder ju vänlighet.
Jag önskar att jag får vara kvar där och inte behöva flyttas till Arbetsförmedlingen.
Även fast de är trevliga där också.

Jag kände iallafall ett skönt lugn när jag åkte hemåt igen.

Har dessutom träningsvärk i ryggen efter mina två 15-minuterspass framför tv:n. Haha.
Jag har lånat en sån där bok med  tillhörande dvd.
Lite tantvarning, jag vet.
Men det är sjukt praktiskt.

Måste hem och fixa ordning lite.
Har det lite stökigt.
Men det känns bra ändå.

Får se om Marcus kommer förbi senare, kanske tittar på film eller något.
En lugn fredagkväll blir det iaf.

Vad skönt det är när saker ordnar sig! :)


Kommentarer
Postat av: MC Vagina

Jag blir så glad när du är glad :D

2009-11-20 @ 16:04:36
URL: http://emiliavilhelmina.blogg.se/
Postat av: Victoria

hehe då ska du kolla in videon som jag lagt in i min blogg, hon har typ 100 olika videos med pass man kan köra. helt galet snygg kropp har hon. Och jag är väldigt avundsjuk! men jag har oxå tränat framför teven. bättre det än att inte träna alls, så kan tjockisarna säga vad dom vill, som bara äter godis framför teven. Att ligga o kolla på teve o göra 200 situps, DET är mycket bättre :)

2009-11-20 @ 22:21:05
URL: http://vicora.blogg.se/
Postat av: Peter Pan

Ja, glad är hon iaf, tanten på bilderna. Både glad och söt, och det blir då jag glad av att läsa och se. :-)



Fortsätt så du, så ordnar nog alltihop upp sig till slut. Det är jag helt övertygad om.

2009-11-21 @ 12:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0