Lördag.

Började med att jag var barnvakt i knappt en timme. :)

Sedan såg jag TransAmerica.
Har sett den en gång förut, men ville se den igen för att friska upp minnet.
Tycker inte den är så bra...

Ska hem snart igen. Har ont i huvudet idag av ingen anledning.
Jag gör ont.

Men nu ska jag härma Emilia ännu en gång.

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Sätta en kedja på ena hörntanden och dra den till sin rätta plats.
piercing: I öronen.
sport: Fotboll (tro det eller ej)
husdjur: Har ett svagt minne av att vi haft fiskar, annars var det min kanin My (som sedan visade sig var hane)
semester: Flygning till Piteå vid 3 veckors ålder.
konsert: Första riktiga konsert? Den jag kommer ihåg starkast var Quilty-konserten.
kärlek: Mattias M.

JUST NU:

äter du: Inget alls. typ. 
dricker du: Vatten, har ont i huvudet.
ska du: sitta här ett tag till, sen bär det iväg hemåt.
lyssnar du på: Inget alls. Sitter på bibblan.
väntar du på: att huvudet och nacken ska sluta göra ont.
tittar du på: Datorskärmen?
har på du på dig: kläder.

DIN FRAMTID:

barn: Ja, det vill jag ha.
giftermål: Vet inte om jag tror på sånt längre. Ärligt talat.
karriär: Mmm... massa musikaler och teater. Och kanske förskollärare på sidan av.

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Svår grej. Både och. Fast en kram värmer bättre.
kortare eller längre: Konstig fråga.
snygg mage eller snygga armar: Jag tycker om magar!
busig eller lydig: Busigt är bäst.

HAR DU NÅGONSIN:

kysst en främling: Ja. End of story.
tappat bort glasögon/linser: Ja! Mina första glasögon försvann spårlöst.
brutit ett ben: Ja, när jag var 5 år gammal.
rymt hemifrån: Ja. Många gånger. Men inte så länge åt gången. Jag ville hem till slut.
röntgats: Ja, både tänder och fötter. 
krossat någons hjärta: Tror faktiskt inte det, brukar vara jag som tar smällen.
nobbat någon: Beror på. Låter så känslokallt. Tackat nej har jag gjort.
gråtit när någon dött: Varför skulle jag inte?

TROR DU PÅ:

kärlek vid första ögonkastet: Kanske.
gud: Är lite splittrad, men nåt tror jag på.
mirakel: Hmm.. vet inte.
aliens: Ja kanske.
magi: Nej.
ett himmelrike: Det vore trevligt.
tomten: Nej.
änglar: vill jag ska finnas.
transformers: Nej.

BLANDAT:
är du kär i någon? Nej.
önskar du att du bodde någon annanstans? vet inte. Göteborg är bra, men jag skulle vilja upptäcka världen.
tycker andra att du är attraktiv? Tror det.
dricker du? Ja.
använder du droger? Alkohol... räknas det?
vilket schampo använder du? Kommer inte ihåg vad det heter.
vilken parfym använder du? Ingen speciell.
vad är du rädd för? Mörkret. Monster i mörkret. 
gillar du att tvätta? Det är mysigt!


Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0