Måndag... eller?

Dagarna går och jag har liksom ingen aning om vilken dag som är vilken.
Men nu vet jag att idag är det måndag.
Och jag har skrivit klart min överklagan och ska lämna in den till Soc.
Och hoppas att de nu fattar att jag behöver pengarna.

Annars brukar jag umgås över telefon med Emilia.
Är rätt mysigt att bara gå runt och göra sitt på varsitt håll, och det enda man behöver göra är att säga något och så har man någon där, fast inte där...
För vi kan sitta och vara tysta också, som när man umgås på riktigt liksom.
All love to you dear. :)

Sen hände ytterligare en grej igår kväll.
En man ringde på två gånger under kvällen.
Jag blev skitskraj och vågade varken öppna eller fråga vem det var och vad han ville.
Jag funderar på om det var han som skrev kärlekslappen häromdagen...
Vi får väl se om han knackar på fler gånger.
Men det är lite obehagligt.
Jag skulle helst av allt vilja ha en sån där kedja på dörren, så jag kan öppna och höra vad han vill,
men samtidigt kunna stänga om han skulle vara hotfull.
Nu, om jag skulle öppna dörren, skulle jag inte ha någon chans mot honom.

Men men, vi får väl se.
I värsta fall får jag väl ringa någon.. eller nåt.
Polisanmäla låter så överdrivet.

Ska snart iväg och lämna in den där överklagan, sen ska jag hem till Marcus för lite mat och film.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: MC Vagina

<3

2009-11-17 @ 15:11:23
URL: http://emiliavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0