Saturday, oh, saturday.

Tror jag har en förkylning på gång igen.
Lite trist.

Börjar också allvarligt överväga att vaccinera mig ändå...
Har ju varit lite emot det.
Men vi får se.
Vet inte riktigt när bara.
Om man skulle bli jobbigt sjuk efteråt också, så vill jag ju inte ta någon spruta innan jag reser runt.

Äh, det här är nog bara en vanlig förkylning.
Kanske mest psykiskt också.
Ska på avskedsfest idag för Daniel som ska flytta från Götet.
Och då tänker man ju automatiskt på att man inte vill bli sjuk.

Men men.

Umgicks med Elisabeth igår, det var så kul! :) Hon hjälpte mig hitta en klänning till festen ikväll, och vilken klänning det blev sen!
En svart, figurnära klänning med en dragkedja som håller ihop hela klänningen! Man ska ju ha den där lilla svarta klänningen i sin garderob, sägs det ju.
Och det har jag nu :)

Det blir nog en fin kväll. Jag behöver ju inte stanna hela natten.
Man kan ju åka hem tidigt, men ändå att man har varit där. :)

Det blir bra.







Enough for today.


Kommentarer
Postat av: victoria

jag vaccinerade mig idag efter lite tjat av min man. han skulle gå och då följde jag med. det är GRATIS som tur är :)

2009-11-30 @ 14:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0