Sur Fredag. Alltså som om den skulle smaka surt.

Sitter på biblioteket igen.
Är trött i kroppen och rent mentalt.
Senaste dagarna har jag kämpat.
För att socialen inte vill hjälpa mig.
Jag är så less.

USCH.

Men nu är det helg, och jag ska banne mig ha en riktig helg även om jag är arbetslös!
Ja, det finns inte så mycket hopp just nu, men jag försöker.
Det är väl det viktigaste, antar jag.



Som avslutning så ska jag kopiera Emilia (som i sin tur kopierade Anna):

Info
Namn:
Disa Nilsson
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: Jag tar åt mig av saker jag inte behöver ta åt mig av.
Är dina föräldrar skilda: Nej
Kär? Nej, inte det minsta.
Din svaghet: Långhåriga män och vackra händer.
Dina rädslor: Att mitt liv ska sluta på Ica.
Mest saknade minne: De där pirriga stunderna.

 

Du?
Svär: Ja
Sjunger bra: Ja, det kanske jag gör.
Dushar dagligen: Oftast. Annars varannan.
Tycker att du är attraktiv: Njaee..
Kommer överens med dina föräldrar: Ja.
Gillar åska: Det kan vara mysigt, men kommer det för nära blir jag rädd.
Sover med gosedjur: Det händer. Har en jättestor gosig nalle som ligger på min säng dagtid. Men ibland behöver jag honom när jag inte har någon att krama.
För dagbok: Jo...
Dansar i regn: Skulle vilja.
Sjunger i duschen: Inte så ofta faktiskt. Tycker det känns jobbigt om någon skulle höra.

Senast du:

Skrattade: Igår när jag pratade med Emilia i telefon.
Grät: Idag.
Filmen du såg: Bombay Dreams. Var ingen höjdare.
Sång du sjöng: Sweet Dreams med Beyoncé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0