This. This is a good day.

Tänkte att jag skulle försöka mig på ett lite gladare inlägg denna gång.
Jag kanske har låtit väldigt nedstämd på sistone, och det har jag väl också varit iofs, men inte så där jätteöverdrivet sorgsen som det kanske verkat.

Idag hämtade jag ut mina glasögon, och de känns bra, men det är lite ovant med så skarpa bågar..
Men jag vänjer mig väl :)
Och det är ju starkare glas dessutom så jag kände mig lite yr när jag precis tagit på mig dem, visste inte riktigt hur långt det var till marken osv.
Sen mötte jag en yr Helena som nyss givit blod (GÖR DET NI OCKSÅ, jag kan tyvärr inte, för mitt blodvärde är för lågt.). Så gick vi runt lite på Nordstan som ett par yra hönor :)
Sen gick vi förbi Ur&Penn där Lisa jobbar och sa hej till henne med.

Var mysigt.

Sen åkte jag till Teknisk ortopedi och fick hjälp med lite justering av ena inlägget av Mysfarbrorn #1.
Han är alltid så rolig och på gott humör, det smittar dessutom lätt av sig.

Sen gick jag och köpte en korv med bröd för 10 kr...
Länge sen en korv med bröd kostade 10 kr på en vanlig grill.
Men jag kommer ihåg det.
Tänka sig alltså.
Lite spännande, och också skrämmande att priser kan höjas så fort.
Eller så har de inte gjort det, utan det är bara jag som inte riktigt hänger med.

Det är mysigt när minnen från ens vardag vid 10-11 års ålder bara kommer tillbaka.
Min vardag var då att varje måndagkväll åkte jag, mamma och bror till Söderhamn och Musikskolan där både cellolektion och orkester skulle betas av.
Och däremellan gick vi rätt ofta ner till Köpmangrillen där vi var stammisar och åt hamburgare.

Lite mysigt.


Kommentarer
Postat av: becka

åh va kul med nya glasögonen :D har du ngn närbild på dem ?? :D

du är såååå välkommen hem till oss! :D kramkramkram

2009-11-10 @ 21:33:09
URL: http://kebecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0