Today I'm a Say-Yes-To-Life-woman.

Ja, det har varit en bra dag.
Jag började den med att kolla in gymet jag fårr träningskort till, ett jättebra gym! :)
Fick gå igenom alla maskiner jag kan träna på utan att belasta foten allt för mycket med en jättetrevlig
kvinna som både jobbar där, och med Arbetsforum.

Hon sa också att jag var i bra form (!!!!!!!!!!!!!) vilket gjorde mig så fånigt otroligt glad.

Så tummen upp för det.

Sedan drog jag till Arbetsforum och sökte lite jobb i en timme.
Sökte bl a ett Au-Pairjobb i London.

Sedan hade jag ett möte med min coach som sa att jag var jätteduktig och att jag gör alla rätt man kan göra i mina personliga brev som hon fått att läsa och efter att jag berättat vad jag skrivit i mitt personliga brev till Au-Pairjobbet. Och det gjorde mig så himla glad.

Alla rätt man kan göra.
Inget dåligt betyg det inte :)

Så jag känner mig glad inför livet.
Hoppas bara att socialbidragen kommer imorgon så jag kan känna mig lugn över räkningarna som ska betalas.
Då är allt frid och fröjd igen.
Ett tag iaf :)

Nu ska jag hem och äta, och sen vidare och träffa Lisa och gå till någon grej i en smyckesaffär, man får lite dricka och tilltugg. Jag vet inte riktigt, men det låter jättemysigt :)

Så skönt att vara glad!

Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Håller med om all of the above - bra gym, bra form, jätteduktig, alla rätt, frid & fröjd och jättemysigt :-) - och önskar dessutom lägga till en ytterligare sak... Du är förbaskat söt också. ;-)



Tjusiga bilder överallt. Tack för alla dom.



Ha en härlig dag idag också!



:-)

2009-11-27 @ 10:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0