Hej Måndag.

Haft en okej helg.
Är lite trött idag, hann inte sova så mycket innan jag skulle upp igen.
Har varit hos sjukgymnast med min onda nacke och axlar.
Ska börja ett träningsprogram som innefattar både avslappning och träning i bassäng.
Känns väldigt skönt att få komma igång med någonting.
Och avslappning behöver jag definitivt eftersom jag är världsmästare på att oroa mig och därigenom spänna mig mycket.

Så livet knallar på.
Ska på magnetröntgen på onsdag också.
Ska verkligen bli skönt att få svar på detta med foten.

Har även klippt lugg! Känns mycket bra.



En mycket dålig mobilbild på luggen.
Men jag är nöjd.

Har också beställt en jättefin klänning från ellos.
Lite sånt måste man faktiskt få unna sig.
Även om man till största delen är arbetslös och har lite pengar.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är jättefin i lugg Disa! Hoppas att allt löser sig med foten. kram!

2009-10-12 @ 23:37:42
URL: http://lisanorrbin.blogg.se/
Postat av: Disa

Tack Lisa!

Ja, det hoppas jag med. Kram!

2009-10-13 @ 13:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0