Tisdag.

Idag har jag varit hos doktorn med min hals, har haft ont i halsen i 5 dagar nu.
Tänkte att det kunde vara bra att kolla upp det.
Och nej, det var inget farligt virus, utan ett sånt där gammalt vanligt virus som man får när man blir förskyld.

Bara ta en Ipren och vila.
Som om jag inte är hemma tillräckligt, hah.
Jaja.

Ska iaf hämta ut min klänning från ellos idag :) Det ska blir kul.

De ringde från ortopeden också.
Det har inkommit ett återbud så jag har fått tid imorgon kl 13.45 istället för måndag!
Och röngtenbilderna har kommit, eller utlåtandet, eller vad det nu är de skickar.

Huvudsaken är ju att jag får VETA imorgon. Förhoppningsvis.
Nu återstår det att jag ska hämta ut klänningen, skicka iväg två jobbansökningar och sen HEM
och vila. Bara vila.
Och vara sjuk.

Haha, håhå, så roligt man kan ha det ;P
Kunde inte somna direkt igår pga min axel som hade låst sig eller så... kanske är bra att vila?

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0