Hittar saker.



Har hittat mina älskade snickarbyxor/hängselbyxor!
Helt underbart sköna, dock kanske inte så fruktansvärt snygga.
Spelar ingen roll, jag ska ändå ha dem imorgon när jag reser.




Jag blir så lycklig när jag hittar saker jag saknat.
Och så ska jag ju hem imorgon.
Lite sorgligt bara att jag inte hann säga hejdå till min klass.
Det hade jag velat hinna.
Men underbart att få se mina underbara göteborgare igen!



Foto ursprungligen taget av Amanda Larsson.




Nu till lite allvarligare saker.

Hittade en text när jag rotade i mina gamla kartonger.
Här är den:

One song,
is all that matters.
One true happiness.
One growing love.



I have this feeling inside.
I must carry it
for the rest of my time
in life.
A heavy, growing feeling
which wants me to fall apart
into pieces.
And then
fade away
follow the wind
to the Land of Nowhere.



One song
is all that matters.
One true happiness.
One growing love.



I turn my head back
and I see you
standing there
with a gun in your hand.
You hate me.
I love you.



One song
is all that matters.
One true happiness.
One growing love.



Would you run
if I start hunting you?
Would you care at all,
if I would fall down on my knees
and cried?
Even though you hate,
would you be able to kill?



Do you remember what you said?



"One song
is all that matters.
One true happiness.
One growing love."



You hate me.
I love you.







Usch, undrar just vad jag tänkte när jag skrev det där?


Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Många saker man hittar när man inte letar. Snygga snickarbyxor. :-)

2009-09-15 @ 02:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0