Onsdag.

Blir alltid så full i skratt när jag lyssnar på Tenacious D.
Och det blir lite pinsamt när jag sitter för mig själv på spårvagnen till exempel och ger ifrån mig lite små skratt då och då. I och för sig kan det vara lite härligt att sitta och le också...

Vill lägga upp en till låttext, och denna gång är det av Tenacious D.
Synd att jag inte sett filmen än.
Den är lite söt iallafall:

"Baby

I can't get to sleep tonight
No matter how hard I try
Cause it's cold and it's dark
And the wind is a whistlin'
And I can't seem to put out the light

Momma's been searching for baby
But baby been tryin' to get home
Cause it's cold and it's dark
And the moon cannot light the way
And Daddy's gone, bye bye

I'm just a baby"

(sen börjar Jack gråta lite som en baby... :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Pick of destiny är skitbra :D Grymt rolig!

Hur är det med dig nu för tiden förresten?

Kram!

2009-09-21 @ 20:56:57
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0