Kväll. Tomt. Eller bara en trötthet som tar ut sin rätt?

Deep shit.
Det är vad jag skulle vilja skriva om just nu känner jag.
Har malt in ungefär 50 sidor av en tung bok.
Låter kanske inte så mycket.
Men trötthet och brist på koncentration gjorde det svårt.
Seminarium.
70 olästa sidor.
Hur kommer det att gå egentligen?
Suck.
Ja.
Att sitta hemma så mycket gör att man verkligen tänker och funderar mycket.
Inte alltid så nyttigt.
Man går och tycker att man gått upp i vikt, eller att man inte har några kläder att ha på sig, även om garderoben är full.
Undrar varför det är så?
Iofs har jag ju samlat på mig en del under åren, och kläder man hade i tvåan på gymnasiet sitter ju inte på samma sätt längre.
Ibland funderar jag seriöst på att slänga ner allt jag inte använder i kassar och skänka bort.
Så kan jag sen när jag får mer pengar handla lite nytt och fräscht, eller gammalt och fräscht.
Hmm.. det här var ju inte så djupt.
Mest jätteytligt.
Hur kom det sig?
Men alltså, hallå?
Jag känner mig ensam tror jag.
Det är något som saknas.
Tror det är det där själsliga utbytet.
Och dom där mysiga morgnarna.
Någon att komma hem till kanske?
Eller?
ÄR det så att denna dam börjar bli trött på att vara själv så mycket?
Sakna att ha någon att krama, när som helst?
Någon att bli sådär knäsvag inför och ljuvligt förälskad i?
Någon att göra te åt?
Någon att le mot?
Tjaa... kanske?
Äh. SUCK.
Jag funderar på att göra något kreativt innan jag går och lägger mig.
Fast. Rätt gött att lägga sig nu.
Kanske spelar någon trudelutt på min gitarr.
Mm.
Det låter bra.
Godnatt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0