Måste man alltid vara glad och nöjd?

Får jag gnälla?
Får jag göra det även om jag borde vara glad?
Även om jag borde vara nöjd?
Nöjd över att sommarjobbet är fixat till exempel?
Att jag har en egen lägenhet?
Mat för dagen?
Går en utbildning?
Får jag då gnälla?
Gnälla över min onda mage som börjar svida så fort den inte har någon mild mat att jobba med?
Som gör mig illamående?
Får jag gnälla över allt jag måste läsa till på fredag?
Som gör mig så sjukt stressad och trött?
Och gör mig så otagggad?
Får jag gnälla över mina ömmande fötter som på senare tid börjat göra ondare igen?
Som gör att jag också blir orolig inför sommarens jobb?
Får jag gnälla över att jag är tvungen att köpa världens fulaste sandaler?
Och att jag inte hittar vanliga skor att ha mina inlägg i?
Att jag inte bara kan traska in på Skopunkten och hitta ett par skitsnygga skor till ett lågt pris?
Får jag gnälla?
Får jag det?

Kommentarer
Postat av: ina

Hej. Det där med skoinlägg...jag har det likadant. man blir lite sur när man inte alltid kan köpa de skor man vill ha.

2010-04-16 @ 07:51:51
URL: http://inia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0