Natten till lördag. Sammanfattning av fredagen.

Idag lunchade jag med min storebror och hans två kompisar.
Sedan gick vi ut på stan och de fick se Avenyn bl a.
Var väldigt trevligt och roligt!
Det har varit VÅR i Göteborg idag, vilket får mig att känna hopp om livet igen.
Hihi.
Har alltså haft en fin dag.
Är nöjd.
Fick sommarjobberbjudande igår.
Idag har jag bestämt mig för att ta det.
7 veckor i Karlstad denna sommar, igen!
Och just nu sitter jag i en otroligt bekväm soffa, i en tyst och läsvänlig miljö och är barnvakt.
Det känns som ett bra sätt att spendera fredagskvällen/natten på:)
Och imorgon ska jag träffa Elisabeth! Min fina Elisabeth! :D
Vill tillägga en sak innan jag återgår till läsandet, en länk som jag hittade i ett inlägg på Peter Pans blogg:
http://www.slutet.se/
Väldigt roligt.
Tyckte jag.
Iallafall denna tid på dygnet ;)
Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0