Haha. (Min blogg är knäpp, kan inte göra blankrader som jag vill. Det STÖR mig)

 

 

 

Emilia och jag i 3:an på gymnasiet vid Berlinmuren. Haha, åh vad seriösa vi är. (NOT)

Måste citera Emilia:
---
"Luckis säger:
du vet jay sean
-
Disa säger:
down?
-
Luckis säger:
downkillen
vet du när han är född????
-
Disa säger:
haha
90?
-
Luckis säger:
neje
-
Disa säger:
73?
-
Luckis säger:
men allvarligt
hur gammal ser han ut?
-
Disa säger:
hmm
typ
allt mellan 20-40
svårt att säga
-
Luckis säger:
själv tycker jag han ser ut som om han är typ 30-35
-
---
-
sekunderna senare...
-
---
-
Luckis säger:
oj
det var inget med hans ålder
-
Disa säger:
va?
-
Luckis säger:
glömmer bort att vi också är äldre
-
Disa säger:
vadå?
-
Luckis säger:
haha
han är född 81
-
Disa säger:
haha
-
Luckis säger:
men då är han ju nästan 30
haha"
---

Ska packa.
Åker till Linköping imorgon och ska umgås med min fina mamma och mina fina släktingar, och framförallt - älskade kusinbarn!
Ska bli så himlans mysigt!
:)



Nu måste jag sova.
Godnatt.
Luckis säger:
du vet jay sean
Disa säger:
down?
Luckis säger:
downkillen
Disa säger:
haha
Luckis säger:
vet du när han är född????
Disa säger:
haha
90?
Luckis säger:
neje
Disa säger:
73?
Luckis säger:
men allvarligt
hur gammal ser han ut?
Disa säger:
hmm
typ
allt mellan 20-40
svårt att säga
Luckis säger:
själv tycker jag han ser ut som om han är typ 30-35
Disa säger:
mm
men usch vad dåliogt han sjunger!
HAHAHAHAHA
HAAAAAAJJDDD ÄÄÄÄÄÄND SSSIIIIIK!
Luckis säger:
oj
det var inget med hans ålder
Disa säger:
va?
Luckis säger:
glömmer bort att vi också är äldre
Disa säger:
vadå?
Luckis säger:
haha
han är född 81
Disa säger:
haha
Luckis säger:
men då är han ju nästan 30
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0