Händelser, ja, oj!

Har haft händelserika veckor!
Vistelsen i Hälsingland var jättebra, och Stockholmsvisiten därefter var också ljuvlig! :)

Nu är jag hemma i Göteborg igen, och det känns... tomt.
Efter att ha bott med andra i två månader så blev det lite ensamt att komma hem.
Har fixat lite i lägenheten, har fått lite nya möbler och så, och sånt är ju alltid kul :)

Köpte en finfin verktygslåda igår på Clas Ohlson!
Titta så mycket man fick med!
Allt detta för 150 spänn.
Ja, jag är en nöjd amatörsnickare :)

Och idag har jag handlat en del också.
Fortsätter jag såhär kommer jag bli pank snart, haha.

Bland annat ett duschdraperi...

Filmer!!!

Två jäääättejättefina anteckningsblock!
På den ena står det såhär:

To fear love is
to fear life
and those who fear
LIFE
are already
three part dead

Och på den andra står det såhär:

I think the world
really boils down to
two types of
PEOPLE

Those who see shapes in
cloud formation
and those who just
see clouds

Sen har jag även gjort en god gärning:


Blivit månadsgivare till Greenpeace!


Weeihoo! Kreativ röra!
Eller ja, jag hittade gamla noter hemma hos mams och papps!


Hittade bl a dessa noter!
Är två satser till också! Otroligt fina stycken! Me like! :)
Förtydligande: "Suite Francaise, sur des airs populaires pour violoncelle et piano" av Paul Bazelaire.


Min fina gitarr!


Och här visar damen hur intelligensbefriad hon är.
Hejdå från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0