Funderingar med ett eventuellt filosofiskt innehåll.

Hej Snö.
Jag vet inte vad jag ska säga.
Jag försöker vara tålmodig, och inte tröttna än.
Fast idag är jag tyvärr nära.
Snö snö snö.
Måste väl vara ett underbart väder för de som är i slalombackarna på sitt sportlov.
Ja, det skulle jag också vilja.
Men när jag sitter här och tittar så...
Jag vet inte.
Jag kan inte låta bli att längta till vårsolen.
Picknick i Slottskogen.
Gröna gräsmattor.
Mysiga utflykter.
Mindre kläder.
De urladdade solbatterierna laddas upp till fullt igen.
Massa energi.
Och glädje.
Mm.
Jag kan inte låta bli att en dag som denna känna en stark längtan till det varma och ljusa.
Plugga plugga plugga.
Ska plugga idag.
Datorn tar för mycket av min tid.
Disciplin finns det något som heter.
Jo.
Verkligen.
Jag borde kunna ha bättre disciplin på mig själv.
Jojo.
SUCK.
Borde och borde.
Had such a beautiful dream this night.
You were there.
I was there.
I looked at you.
In your eyes.
And just felt a soft warm feeling inside.
We sat there, you and I.
In a cinema.
And were so in love.
Felt like I was in heaven or some kind of Loveland.
Just felt that tickeling feeling.
Which I never want to end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0