Nostalgisk som aldrig förr.

ÅÅÅÅååååååhhhh!!!
Jag hittade massa gamla barnprogram på youtube.
Så himla fint, och jag blir så nostalgisk.
Alltimng slutade med att jag nu sitter och lyssnar på Spice Girls och tänker tillbaka på bl a:
- Platåskor
- Korttröjor
- Backstreet Boys-hysteri
- Hanson-hysteri
- Titanic (den jag var för liten för när den kom)
- Voxpop
- Leonardo DiCaprio (som jag hade en STOR affisch med på väggen...)
- Ricky Martin
- Kassettband med Trafiktrolle
- Min första cd-spelare (som jag sparade pengar i ett helt år för att kunna köpa!)
- Trasdockorna
- Disneyklubben
- Mysteriet på Greveholm
- Spice Girls-hysteri (jag skulle alltid vara Victoria - "Posh Spice".)
Den här Spice Girlsaffischen hade jag!!!
Det här är ju bara en tusendel av allt som fanns, men det här är det jag  kommer ihåg som starkast.
Haha, kanske borde skriva en låt om 90-talet som Pontiac gjorde om 80-talet...:)
(Du får gärna dela med dig om du kommer ihåg något som jag glömt att nämna.

Kommentarer
Postat av: victoria

Ahh! Nostalgiii! Du fick med det mesta. Sen vet jag inte om trenden med salta och sura S fanns utspridd i hela sverige, men det är 90-tal för mig oxå. kram!

2010-02-05 @ 09:24:04
URL: http://vicora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0