Onsdag.

Bild tagen av Elisabeth!
Uppdatering:
- Började 9.30.
- Seminarium.
- Lunch
- Seminarium - Akademiskt skrivande (hjärnan gick på högvarv.)
- Kom hem.
- Åt mat.
- Försökte läsa.
- Hjärnan sa nej
- Satte mig vid datorn.
- Gick och diskade
- Satte mig vid datorn igen.
- Mår bra.
Och nu bilder.
Ja just det!
En av mina käraste ägodelar - Kånken. (Plus min stora nalle i bakgrunden som jag fick när jag var 7, och den kommer jag aldrig göra mig av med.)
Mina nya fina strumpbyxor.
Det gäller att hålla tungan rätt i mun.
Eller som mina föräldrar brukar säga:
Det gäller att hålla tungan i rätt mun.
Måste bara visa att jag har diskat... tänk er allt det där odiskat.. uuh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0