Välkommen till mig.

YES!
Har äntligen fått filöverföringen mellan kameran och datorn att fungera!
Tjoho!!!
Nu ska jag visa några bilder ur mitt liv (som om jag inte gjort det redan...?):
Fullmåne!
Har köpt en sån där Bravo Friscus... Som påstås vara bättre... Jag vet inte jag.
Denna vackra bild har jag över min spis, fick den av en kär vän en gång..
Ovanpå kylskåpet. Ett flyttkort som jag fick av Emilia! Och en liten Wall-e jag köpte i ett Wall-Eägg förra året. Ja jag vet att jag ibland kan vara väldigt barnslig, men jag tycker han är jättesöt.
Ett urklipp från en mjölkkartong. Det ser ut som mig och Sebastian.
En sån otroligt söt bild! Jag älskar Findus.
Det var en gång en Disa som en dag var lite sjuk, då tog hon på sig de fulaste hon hade - vita långkalsonger från Åhléns. (KÖP dem IDAG!) ;)
Så här ser jag ut när jag sitter vid min fina nya dator.
Och här är den! (man ser ju också hur underbart rörigt jag har)
"And what a beautiful mess this is." -Jason Mraz
Smygreklam och ett fint bevis på att jag har en bra kamera som till och med fångar dammkornen.
Den finaste almanacka jag någonsin ägt. Renässansinspirerad. Fin julklapp. Very much indeed.
Mitt nya jättefina tv-bord! Inhandlat från IKEA.
En teckning ritad av mig.
VÄRLDENS FINASTE bild på Emilia som någonsin tagits.
Vår affisch från föreställningen på Wendelsberg i våras. :)
Nu har vi kommit in till badrummet. Så här ful/snygg är jag då.
Mina klotterlappar!
Jag dekorerar till och med handfatet.
Klassiskt. I know.
Suddsuddisuddsudd.
Detta foto får avsluta dagen.
Mm.
Nu ska jag städa och sen plugga..
Eller plugga och sen plugga?
Äh. Vi får se.
Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0