Kära slödag.

Vaknade.
Fick en illamåendeattack.
Satte mig ner.
Det lugnade sig.
Gick till köket och diskade en kastrull.
Illamåendet kom tillbaka.
Bestämde mig för att stanna hemma.
Igår var jag på nollning. Det var jättekul!
Så denna dag har varit en av mina slöaste dagar.
Iklädd ett par vita långkalsonger och en gråmelerad t-shirt som det står "FREE HUG" på.
Väldigt nice.
Att bara få vara ful.
Hittade en bild på mig från förra vintern.
Elisabeth och jag var på väg till en spelning.
Det var nice. :)
Vilket hår jag hade. Har nästan glömt.
Vaknade.
Fick en illamåendeattack.
Satte mig ner.
Det lugnade sig.
Gick till köket och diskade en kastrull.
Illamåendet kom tillbaka.
Bestämde mig för att stanna hemma.
Igår var jag på nollning. Det var jättekul!
Så denna dag har varit en av mina slöaste dagar.
Iklädd ett par vita långkalsonger och en gråmelerad t-shirt som det står "FREE HUG" på.
Väldigt nice.
Att bara få vara ful.
Hittade en bild på mig från förra vintern.
Elisabeth och jag var på väg till en spelning.
Det var nice. :)
Vilket hår jag hade. Har nästan glömt.
Förra hösten när vi hade en rockkonsert på skolan.
Jag sjöng Lady Madonna, och sen spelade jag bas på en låt, synth på en annan och gitarr på en tredje.
Håhåjaja...
Här nedan kommer bilder från denna slödag. Jag är LÖÖÖÖÖK.
Dagens middag 21.00.
Jag är inte så ledsen som jag ser ut.
FREE HUG - Anyone?
Nä, vad sägs om en film, svartvinbärssaft och mörk choklad?
Joo, det blir bra.
Filmen heter "Definitely Maybe"



"Det är definitivt aldrig för sent att se tillbaka...
och kanske finna ett lyckligt slut.
Ryan Reynolds spelar Manhattanbon Will Hayes,
som ligger i skilsmässa när hans10-åriga dotter Maya (Abigail Breslin)
plötsligt börjar fråga ut honom om hans liv innan äktenskapet.

Will berättar om sina romantiska lyckträffar och missöden, från granntjejen Emily (Elizabeth Banks)
till bästa vännen och förtrogna April (Isla Fischer) och den öppensinnade Summer (Raichel Weisz).
Tre kärlekshistorier... tre brustna hjärtan... Maya lägger ihop bitarna i sin pappas kärlekspussel och
Börjar förstå att kärleken inte alltid är så enkel, samtidigt som Will upptäcker att det aldrig är för sent
att få en andra chans i kärlek."




Låter den inte sådär härligt förutsägbar och som en riktig feel-good?

I love it.
Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0